Followers

Tuesday, April 30, 2013

Cerahkan Kulit & Menghapuskan Jerawat Degil Dengan Collagen Catalyst???

Tahukah anda Ekstrak Tomato adalah salah satu kandungan bahan yang terdapat di dalam COLLAGEN PREMIUM CATALYST???

Nak tahu apekah KHASIAT TOMATO TERHADAP KESIHATAN ??? 

Berikut merupakan 7 khasiat tomato untuk kesihatan dan juga kecantika
n.

1. SUMBER ANTIOKSIDAN - Tomato mengandungi likopen yang merupakan antioksidan yang mampu melindungi tubuh daripada radikal bebas. Radikal bebas sangat berbahaya kerana secara perlahan-lahan dapat merosakkan sel-sel tisu tubuh sehingga menyebabkan pelbagai jenis penyakit.

2. MEMELIHARA KESIHATAN JANTUNG - Tekanan darah tinggi dan kolesterol dapat diminumkan dengan kalium dan vitamin B yang terdapat pada tomato. Selain itu, senyawa ini juga dapat mencegah penyakit lain seperti strok dan serangan jantung.

3. SUMBER VITAMIN ALAMI - Sebiji tomato sahaja telah dapat memenuhi 40 peratus keperluan vitamin C harian bagi tubuh badan. Selain itu, tomato juga mengandungi sangat banyak vitamin K dan zat besi.

4. MEREDAKAN DIABETES - Sebuah kajian yang pernah dilakukan menunjukkan bahawa dengan pengambilan sekurang-kurangnya 2 biji tomato setiap hari dapat mengurangkan diabetes.

5. MENCEGAH KANSER - Pelbagai penyelidikan telah berjaya dirungkai bahawa tomato dapat mencegah pelbagai jenis kanser seperti kanser prostat dan usus besar. Hal ini berlaku kerana kewujudan likopen yang menjadi antioksidan alami untuk mencegah pertumbuhan sel kanser.

6. RAMBUT SIHAT - Kandungan vitamin A yang selama ini hanya dianggap baik bagi kesihatan mata ternyata sangat baik bagi kesihatan dan kekuatan rambut.

7. MENCERAHKAN WAJAH - Letakkan tomato pada wajah anda dan biarkan selama lebih kurang 10 minit dan perhatikan perbezaannya. Kulit wajah anda akan kelihatan cerah bersinar dalam masa yang singkat.

Semua di atas merupakan khasiat tomato terhadap kesihatan dan kecantikan. Dengan beberapa fakta di atas, tidak perlu ragu untuk mengambil tomato setiap hari dan rasailah manfaatnya... Jadi, tunggu apa lagi, jomm.. consume Collagen Premium Catalyst Sekarang!!

Harga : RM59.90 tidak termasuk postage



BERMINAT UNTUK MENDAPATKANNYA??? 

SMS/VIBER/WHATSAPP/WECHAT : 019-632 2311 ( Eyza) 
EMAIL : deladyfinger@gmail.com
INBOX FB : LF Eyza Catalyst


*** Dapatkan FREE CONSULTATION & TIPS2 EKSKLUSIF khas untuk customer2 Eyza =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...