Followers

Friday, March 22, 2013

VCO CATALYST BANTU KURANGKAN BERAT BADAN????

Assalamualaikum...
Eyza banyak menerima message sama ada di inbox FB,sms & whatsapp yang bertanyakan tentang betul ker VCO Catalyst ni membantu menurunkan berat badan?????

JAWAPANNYA Adalah YA!!! anda mampu kurus, slim & cantik dengan VCO Catalyst!!! 

Minyak kelapa mampu meningkatkan metabolisma pada seluruh sel tubuh. Jadi badan akan terasa lebih sihat dan bertenaga. Minyak kelapa dara ini akan diserap terus sebagai komponen tenaga dalam badan. Apabila sel-sel badan mendapat tenaga, ia dapat mengurangkan keperluan anda untuk makan secara berlebihan.

Ia juga membuatkan sistem penghadaman kita mencapai tahap maksima dimana ia dapat mengurangkan keadaan mudah lapar / kerap lapar walaupun dah berkali2 makan!!! . Apabila sistem penghadaman telah mencapai tahap maksima tubuh mendapat lebih khasiat dan tenaga. Oleh itu berat badan terkawal dan anda tidak perlu makan banyak dan kerap.

Minyak kelapa dara dapat membantu mengurangkan kandungan lemak badan. Berat badan akan turun mengikut kesesuaian tubuh badan seseorang.

*untuk mendapatkan kesan yang maksimum, Catalyst Virgin Coconut Oil ini perlulah diambil secara berterusan dan konsisten. dan yang paling penting, lakukan diet yang seimbang dan rajin-rajin la exercise.....barulah kesan yang kite perolehi itu memberangsangkan.. =)

TIPS PENTING! :
- Untuk kurangkan selera makan, ambil VCO sebelum sarapan
- Jangan lupa minum dengan jus atau air kosong sahaja.

- Proses Detoks akan berlaku setelah anda mengambil VCO.
- Susu akan melambatkan proses penyerapan.

HARGA :
RM39.90 ( semenanjung )
RM43.90 ( sabah/sarawak) 


BERMINAT UNTUK MENDAPATKANNYA??? 

SMS/VIBER/WASSAP : 019-632 2311 ( Eyza) 
EMAIL : deladyfinger@gmail.com
INBOX FB : LF Eyza Catalyst


*** Dapatkan FREE CONSULTATION & TIPS2 EKSKLUSIF khas untuk customer2 Eyza =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...