Followers

Monday, January 14, 2013

Tips Makan Supplement VCO!



TIPS PENGAMBILAN ATAU MAKAN SUPPLEMENT DENGAN BETUL
Atau dalam hal ini cara makan dan waktu pengambilan VCO .

Tips ini diberikan dan dijelaskan dari :
PUAN VIVI NORYATI ( Saintis Perubatan daripada Universiti Malaya)

1. MAKAN / AMBIL supplement (VCO) SELEPAS breakfast atau sarapan pagi dan waktu malam (SEBELUM TIDUR ) seelok-eloknya pada jam 10 malam.


2. KENAPA ?????  Sebab pada masa ini sistem pencernaan badan kita menjadi sedikit slow atau kurang aktif. Jadi ini akan memudahkan supplement (VCO) bertindak dan bekerja dalam badan kita & memudahkan penyerapan nutrient di dalam badan.

3. ELAKKAN pengambilan supplement (VCO) pada waktu tengahari kerana pada masa ini sistem badan kita sangat aktif bekerja untuk mencerna makanan dan sebagainya.

4. ELAKKAN juga pengambilan supplement (VCO) sebelum makan kerana tindak balas mungkin tidak akan berlaku/kurang kerana supplement yang kita makan akan ditimpa oleh makanan yang kita ambil.

5. KURUS??? Anda sendiri mesti pandai atur portion atau saiz hidangan sendiri. Pengambilan VCO akan menjadikan anda lebih bertenaga dan kadar metabolism meningkat.  Jika anda rasa selepas pengambilan VCO anda kerap rasa lapar dan nafsu makan membuak-buak , LEBIHKAN saiz hidangan atau pengambilan IKAN dan sayur dalam diet harian anda.

6. PALING PENTING SEKALI . Pastikan anda minum air kosong dengan cukup sekurang2nya 3 liter sehari untuk membantu proses penyingkiran atau penyahtoksin dalam badan akan berjalan dengan lebih lancar dan badan akan terasa lebih segar dan bertenaga sentiasa.



BERMINAT UNTUK MENDAPATKANNYA??? 

SMS/VIBER/WASSAP : 019-632 2311 ( Eyza) 
EMAIL : deladyfinger@gmail.com
INBOX FB : LF Eyza Catalyst


*** Dapatkan FREE CONSULTATION & TIPS2 EKSKLUSIF khas untuk customer2 Eyza =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...